dissabte, 8 de juny del 2013

LA NOTÍCIA DE LA SETMANA

 Na Laura ha explicat una notícia sobre el carnaval.Ha dit que a Ciutadella al final sortiran les carrosses i jo  participare en les carrosses.
 Som en Nuno i he explicat que han inventat una maquina que pot imprimir en tres dimensions.
 Na Julia també ens ha explicat la seva notícia.
 Hola, jo sóm n'Ignasi i he explicat que han rifat un quadre par recollir diners per ajudar a una escola de Kenia.
 Jo som na Clàudia, la meva notícia diu que Mans Unides construirà una escola per dones a Tanzania que es un pais d' Africa molt pobre.
 Jo som en Toni, he explicat una notícia molt interessant.
 Hola, som en Joan Mir, he explicat que na Maria Antònia Oleo que és una mestra de Ciutadella, ha guanyat el premi de narradora de contes.
Jo som en Sergi i he explicat una noticia  de llet fresca de Menorca.

Aquí tenim les fotos de tots els altres companys explicant la seva notícia. Tots s'ho han preparat i ho han fet molt bé.


 

1 comentari: